Beastie Boys Story
"Now here's a little story I've got to tell..." Mike Diamond en Adam Horovitz vertellen over hun band en vriendschap van 40 jaar in een live documentaire, geregisseerd door hun vriend, samenwerkingspartner en "voormalige opa", Spike Jonze.