The Velvet Underground
Exclusieve interviews en oogverblindende archiefbeelden vertellen het caleidoscopische verhaal van de iconische rockband. Met de regie in handen van Todd Haynes ademt deze documentaire de avant-gardistische geest van het tijdperk.