The Beatles: Get Back
The Beatles hebben drie weken om veertien nieuwe nummers te voltooien voor een album en een liveshow. Eenmaal in Twickenham Studios dringt tot hen door hoe zwaar de taak is die ze zichzelf hebben opgelegd.
Na het vertrek van George hopen Paul, John en Ringo dat hij weer bij de band komt. Ze verhuizen naar hun pas gebouwde Apple Studio aan Savile Row om de sessies voort te zetten.
Als hun nieuwe album bijna is voltooid en ze hun geplande tv-special hebben geschrapt, moeten The Beatles beslissen of ze willen doorgaan met hun plannen om voor het eerst in drie jaar live op te treden. Terwijl ze opties wegstrepen, zoeken de bandleden en hun team een geschiktere locatie om op te treden.