Number One on the Call Sheet
Een aantal van de grootste sterren in Hollywood onthullen hun reis naar baanbrekende hoofdrollen. In openhartige interviews vertellen ze meer over de hoogtepunten en dieptepunten van hun vak, doorbraakmomenten, blauwdrukken voor succes en het enorme potentieel van de volgende generatie.