They Call Me Magic
Earvin 'Magic' Johnson is een icoon, van zijn beginjaren tot het Dream Team tot zijn jaren als zakenman. In openhartige interviews vertellen President Obama, Larry Bird, Pat Riley en vele anderen over het leven en de carrière van deze legende.