The Dynasty: UConn Huskies
Neem een kijkje bij de beste sportacademie in basketbalhistorie, waar Geno Auriemma zijn spelers tot het uiterste drijft om 12 titels te winnen. Rebecca Lobo, Diana Taurasi, Paige Bueckers en anderen vertellen wat ervoor nodig is om Uconn te overleven en een topteam op te zetten.