In aanloop naar de NBA draft was Makur Maker een toprekruut, tot een onverwachtse omweg hem naar Howard University leidde. Deze inspirerende documentaireserie toont Makurs reis en zijn vastberadenheid om met hulp van zijn familie zijn verhaal te herschrijven.