Fight for Glory: 2024 World Series
Beleef de strijd der giganten als nooit tevoren nu de Yankees en de Dodgers hun historische rivaliteit in de play-offs van de MLB nieuw leven inblazen. Kijk mee met sterspelers, managers en hun families en wees getuige van de opofferingen die nodig zijn om de troon van het honkbal te bestijgen.