Messi Meets America
Lionel Messi begint aan zijn nieuwe historische hoofdstuk. Hij is een doorslaand succes in Noord-Amerika en de Major League Soccer en luidt een nieuw voetbaltijdperk in met de leden van zijn elftal Inter Miami CF.