The Dynasty: New England Patriots
Ontdek de 20-jarige reis van de franchise, van de unieke dynamiek die zes Super Bowl-overwinningen aandreef tot de interne spanningen die een strijd ontstaken. Tom Brady, Bill Belichick, Robert Kraft en belangrijke spelers onthullen de tol van grootsheid.