Pink Cadillac
Je moet wel een echte vent zijn om een dame met een roze Cadillac te strikken! Tommy Nowak (Clint Eastwood) is een speurneus met een interessante specialiteit: tegen betaling spoort hij misdadigers op die hun borgtocht verbeurd hebben. Alleen is de "misdadiger" dit keer een mooie moeder (Bernadette Peters), die met haar kindje op de vlucht is geslagen voor haar bezeten man en zijn neo-nazivriendjes. Die willen namelijk de kwart miljoen dollar terug die ze in haar vluchtvehikel – een roze '59 Cadillac – verborgen hebben. Tijd voor de sluwe meester-vermommer Nowak om zijn prooiuit de brand te helpen. Als pikant extraatje ontstaat er een liefdesrelatie tussen de charmante premiejager en zijn kersverse protégee. Opvallend is het rolletje van de (toen) toekomstige superster Jim Carrey die in deze heerlijke actiekomedie vluchtig zijn opwachting maakt.