Monsters vs. Aliens
Wanneer Susan Murphy geraakt wordt door een meteoor groeit ze vijftien meter en wordt ze meteen bestempeld als 'monster', genaamd Ginormica. Het leger neemt haar gevangen in een geheim kamp en hier blijken door de jaren heen meer monsters vastgehouden te worden. Wanneer de aarde wordt aangevallen door buitenaardse robots, is alle hoopgevestigd op de monsters om de wereld te beschermen.