Princess Remixed: An Ultimate Princess Celebration
In Disney Princess Remixed eren we de tijdloze muziek van Disney Princess, en thema’s van moed en liefdadigheid als onderdeel van de ultieme Princess-viering: een eenmalige, wereldwijde, extravagante verrassing die fans verrukt.