Mariah’s Christmas: The Magic Continues
De Kerstkoningin komt in deze special terug en zorgt voor een bruisende kerstsfeer. Mariah zingt haar betoverende eigen lied 'Fall in Love at Christmas' met Khalid en Kirk Franklin, babbelt met Zane Lowe van Apple Music, en sluit af met een feestelijke klassieker.