Requiem for a Heavyweight
Naar het toneelspel REQUIEM FOR A HEAVYWEIGHT van Rod Sterling, met Anthony Quinn, Jackie Gleason, Mickey Rooney en Julie Harris. Het verhaal van een bokser die uiteindelijk belandt in de wereld van profworstelaars. Muhammed Ali (als Cassius Clay) is in een bijrolletje ook even in beeld.