Space Chimps 2
De astronapen zijn terug, gekker dan ooit! De jongste aap van de bende, Comet, kent alles van technische stufjes. Hij droomt ervan een echte astronaut te worden zoals Ham, Luna en Titan. Maar niemand neemt hem serieus en dus trekt Comet er alleen op uit... met een raket! Hij belandt op de vreemde planeet Malgor, waar hij de schattige Kilowatt leert kennen en de tijd van zijn leven heeft. Wanneer de beruchte Zartog, de vroegere koning van Malgor, de macht wil grijpen, moet Comet tonen dat hij de naam astronaut waardig is. Is hij sterk en slim genoeg om samen met de andere astronapen Malgors plannen te dwarsbomen? Met oa. de Vlaamse stemmen van Pieter van Nieuwenhuyze, Ann van den Broeck, Marc Lauwrys, Marcel Jonker en Deborah de Ridder.