Starsky & Hutch
Californië, 1975. Starsky en Hutch, twee eigenzinnige speurders, moeten op bevel van kapitein Dobey samen op pad. De ontdekking van een lijk op het strand van Bay City, brengt hen op het spoor van een omvangrijke drugshandel. Huggy Bear, de tipgever van Hutch, weet te vertellen dat de invloedrijke zakenman Feldman de touwtjes van de organisatie in handen houdt.