The Hate U Give
The Hate U Give vertelt het verhaal van Starr Carter, die leeft in 2 werelden: een arme, zwarte buurt waarin ze woont en de vooral witte school waar ze op zit. Die ongemakkelijke balans wordt opgeschud wanneer ze getuige is van de fatale beschieting van een vriend door een politieagent. Omringt door druk van alle kanten, moet Starr opstaan voor wat goed is en haar stem laten horen.