Loving
Loving vertelt het waargebeurde verhaal over de moed en vastberadenheid van Richard en Mildred Loving, een blanke man en een Afro-Amerikaanse vrouw uit de staat Virginia die verliefd werden en in 1958 trouwden. Na hun huwelijk heeft het echtpaar maar liefst negen jaar lang moeten vechten voor het recht om samen als een familie in hun geboortestad te mogen wonen. Hun rechtszaak, Loving v. Virginia, werd helemaal tot aan het Amerikaanse Hooggerechtshof uitgevochten. Hiermee werd dit waargebeurde liefdesverhaal over de hele wereld een bron van inspiratie.