The Kardashians: An ABC News Special
Een reeks zeldzame homevideo's en foto's geven een persoonlijke kijk in het leven van de familie Kardashian. Vijftien jaar lang keek Amerika toe hoe deze familie hun privéleven met het publiek deelde via reality-tv en zo beroemdheid een nieuwe definitie gaf, nieuwe normen stelde voor schoonheid, en de popcultuur domineerde. We onderzoeken de familiedynamiek tussen de vrouwen, de opkomst van hun bedrijf, de spanning tussen het behouden van privacy en het maken van een toonaangevende realityshow en hoe jongere leden van de familie anders omgaan met bekendheid.