The Culpo Sisters
Indecent Proposal
Olivia roept de hulp van haar moeder in voor een fotoshoot en Sophia gaat te ver.
De rivaliteit tussen Olivia en Sophia neemt toe op Aurora's eerste verjaardagsfeestje.