The Long Night of Francisco Sanctis
Buenos Aires, 1977. Tijdens het dictatoriale regime ontvangt Francisco Sancti, een familieman zonder politiek engagement, informatie over de verblijfplaats van twee personen die worden gezocht door het leger. Die avond moet hij het belangrijkste besluit uit zijn leven nemen. Gaat hij hen redden, met gevaar voor eigen leven?