El Presidente
Hernán Blanco, de president van Argentinië, staat voor een belangrijke beslissing. Hij komt samen met politieke leiders voor een conferentie in het Chileense La Cordillera. De beslissingen die hij moet nemen, zijn niet alleen van belang voor zijn politieke carrière, maar een gecompliceerde situatie met zijn dochter is bepalend voor de rest van zijn leven.