Boss
Zajac's campagne versnelt. Kane heeft moeite met zijn nieuwe medische realiteit. Een mediastorm verrast Cullen, en Miller ontdekt een verhaal dat dieper gaat dan hij dacht.
Kane begint de weg kwijt te raken, terwijl zijn aanhangers aan hem beginnen te twijfelen. Zajac's campagne betreedt onbekend terrein en Miller blijft naar antwoorden zoeken.
Informatie boven komt drijven. Kane en zijn achterban strijden voor controle over publieke perceptie. De voorverkiezing staat om de hoek en ze worstelen om hun machtspositie te behouden.