Power Book IV: Force
Op weg naar LA stopt Tommy in Chicago om zijn respect te betuigen aan een overleden dierbare, maar met zijn bezoek creëert hij vijanden in de stad.
Tommy en een nieuwe - onwaarschijnlijke - zakenpartner rekruteren kandidaten om het drugsscene in Chicago uit te breiden en over te nemen.