Whoever He Is
Ghost en Tommy reageren op de anonieme aanvallen op de drugshandel. Ghost wakkert zijn relatie met Angela weer aan en door haar baan als openbare aanklager probeert ze Lobos te pakken.
De bijna-dood van een model in Truth brengt de toekomst van de club in gevaar. Ghost en Tasha krijgen steeds vaker ruzie over de nachtclub. Ghost wordt eraan herinnerd dat het nastreven van Angela, en een legitiem leven, zijn gezin in gevaar kan brengen.
Ghost en Tommy willen afspreken met hun netwerk van bendeleiders, terwijl Angela surveillance inplant voor dezelfde vergadering.
Tasha is bezorgd om Ghost's houding en mengt zich in de zaakjes van de club. Ghost en Angela vervolgen hun affaire. Ghost en Tommy denken dat bendeleider Ruiz achter de aanvallen zit.
Tommy maakt het goed met Ruiz, terwijl Angela een lid van Ruiz's bende een zender om doet. Ghost vergeet Tasha's verjaardag, Tommy en Holly worden nauwer. Angela heeft een familienoodgeval.