Power Book III: Raising Kanan
Het is 1991 in South Jamaica, Queens, en de 15-jarige Kanan Stark staat te popelen om zich aan te sluiten bij het groeiende drugsbedrijf van zijn familie, geleid door z’n moeder Raquel “Raq” Thomas.
TOESLAAN EN WEGWEZEN
Nog ontdaan van een schokkende moord wurmt Kanan zich in het drugsspel met de hulp van Marvin. Raq zint op uitschakeling van haar concurrentie.
Alle remmen gaan los wanneer een politie-inval Raqs concurrentie uitschakelt. Beloftes worden verbroken, geheimen onthuld en wraak is zoet.
Na de overval op het drugspand streeft Raq naar transformatie en vernieuwing en verplaatst haar onderneming. In de tussentijd wordt Kanan vastgehouden na een gevecht met Scrappy, wat een paar serieuze vragen voor rechercheur Howard oplevert.
Lou's showcase voor nieuwe artiesten wordt de schakel in de rivaliteit tussen Raq en Unique. Tegelijkertijd verzint Kanan een plan om drugs te verkopen met Marvin.