Tulsa King
Als Dwight 'The General' Manfredi na 25 jaar in de gevangenis vrijkomt, wordt hij door zijn maffiabaas naar Oklahoma gestuurd om daar de handel uit te breiden. Als hij hem verdenkt van tegenwerking, besluit Dwight zijn eigen netwerk op te zetten.
Dwight merkt een kans op; een routineboodschap eindigt explosief; Stacy neemt Dwight in vertrouwen.
Dwight en zijn medewerkers testen het nieuwe businessplan uit; Dwight krijgt een onverwacht telefoontje.
Dwight bezoekt Tina; Pete stuurt Goodie naar Tulsa; Roxy probeert de FBI weg te houden.