Yellowstone
De Duttons bekijken Robert Longs autopsie. John roept hulp in om Kayce te beschermen die twijfelt tussen de loyaliteit aan z'n familie en het leger.
Rainwater ondervraagt Kayce, maar Jamie weet hem vrij te krijgen. Rip neemt een nieuwe cowboy in dienst en Jimmy begint respect te verdienen.