Landman
In de spreekwoordelijke boomtowns van West-Texas zoeken ruige cowboys en wilde miljardairs naar fortuin in de wereld van de booreilanden.
Cooper maakt indruk op het oliebedrijf; Tommy's ex-vrouw Angela komt naar de stad.
Na een slechte eerste indruk komt Rebecca Tommy verdedigen. Cooper ontvangt een onverwachts telefoontje.
Tommy en zijn crew krijgen ongewenst bezoek. Angela organiseert een familiediner.