In deze prequel-serie van 'Yellowstone' volgen we de familie Dutton, dat de armoede ontvlucht en een gevaarlijke tocht onderneemt om het geluk in Montana te vinden.
James staat loodrecht tegenover Shea en Thomas en als iemand wordt beschuldigd, nemen de spanningen in het kamp toe.
De groep steekt nog een rivier over en komt op Indiaans grondgebied terecht. Thomas koopt een cadeau voor Noemi.