The Penguin
Bliss
Terwijl Oz en Sofia de toekomst van de drugshandel in Gotham proberen te beheersen, wordt Victor verscheurd tussen zijn nieuwe en zijn oude leven.
Sofia gaat de confrontatie aan met haar verleden in Arkham State Hospital en maakt plannen voor haar toekomst.