Mayor of Kingstown
Mike McLusky is de onofficiële burgemeester van Kingstown. In de stad waar de enige bloeiende bedrijven de gevangenissen zijn, vecht hij samen met zijn broer Mitch tegen wanorde en ongerechtigheid.