The Westies
Een grimmig misdaaddrama over de gewelddadige Ierse bende van NYC, de Westies, begin jaren 80 in Hell's Kitchen. Terwijl het bouwproject van het Javits Center een winststrijd aanwakkert, bedreigt een generatiekloof hun wankele vrede met de maffia en wordt de aandacht van de FBI getrokken.
De fragiele deal van de Westies met de Italianen ontrafelt na een roekeloze ontvoering. Flanagan wordt vrijgelaten uit Bellevue en voegt zich bij Roarkes crew, Keenan wordt in een FBI-taskforce getrokken en Bridget krijgt een gevaarlijke opdracht van een oude IRA-kennis.
De Houdini
Roarke en de Westies verbergen het lichaam van een dode Italiaanse gangster en voeren misdaden uit om de moord te verdoezelen voordat Gotti wraak neemt. Polk zet Keenan onder druk om Sweeneys maffiabanden te onderzoeken en Bridget ontdekt Cahills plan.
Sweeney sluit een deal met Castellano: een Colombiaanse disco beroven en Flanagan gaat vrijuit. Bridget zoekt raad over Cahill terwijl Keenan de moord op een agent in Boston onderzoekt.