Januari 1920. Aan de vooravond van de Drooglegging steekt Nucky Thompson, penningmeester van Atlantic City, een hypocriet pleidooi af tegen alcohol. Aan zijn districtshoofden vertelt hij een heel ander verhaal...
In Chicago papt Jimmy aan met een hoertje van Johnny Torrio, tot ergernis van Al Capone. In AC probeert Nucky munt te slaan uit zijn relaties. Lucky Luciano krijgt Jimmy's "vrouw" in het vizier. Margaret maakt indruk op Nucky's feestje.