Boardwalk Empire Boardwalk Empire
S1, A1: Januari 1920. Aan de vooravond van de Drooglegging steekt Nucky Thompson, penningmeester van Atlantic City, een hypocriet pleidooi af tegen alcohol. Aan zijn districtshoofden vertelt hij een heel ander verhaal...