The Perfect Guy
Een vrouw (Sanaa Lathan) ontmoet een IT-specialist (Michael Ealy) die de perfecte man lijkt te zijn. Maar na een seksueel geladen relatie ziet ze ook een gewelddadige kant van hem waarop ze besluit de ontluikende relatie te beëindigen. In een jaloerse woede en gevoed door krankzinnige wraakgevoelens, begint hij haar leven te ontregelen.