The Smalls World Show
Bereid je voor om de buitenaardse visie en het kunstenaarschap van Naomi Smalls te ervaren zoals je nog nooit eerder hebt gezien. De wereldwijde drag-superster, art director, beeldend kunstenaar en mode-icoon, debuteert met haar eerste soloshow The Smalls World Show.