The Tomorrow Man
Ed Hemsler wijdt zijn hele leven aan de voorbereiding van een globale ramp die zich weleens nooit kan voordoen. Ronnie Meisner brengt dan weer haar tijd door met het kopen van spullen die ze misschien nooit hoeft te gebruiken. De twee kruisen elkaars pad en vinden liefde, terwijl ze met elkaars eigenaardige hobby leren omgaan.