Beginners
Oliver (Ewan McGregor) heeft er na enkele teleurstellende relaties en een heleboel ex-vriendinnen inmiddels wel genoeg van. Wanneer zijn 75-jarige vader Hal (Christopher Plummer) uit de kast komt en met volle teugen van zijn nieuwe leven geniet, wordt het er voor Oliver niet echt makkelijker op. Eenzaamheid ligt op de loer, maar dan ontmoet hij de betoverende Anna.