Federica Pellegrini - Underwater
Een van de grootste kampioenen aller tijden doet voor het eerst een ongecensureerd boekje open over haar leven. Tijdens de voorbereidingen van haar grootste en laatste sportprestatie, haar vijfde Olympische finale, kijkt Federica Pellegrini terug op de belangrijkste momenten in haar leven en haar bijzondere sportcarrière, de nederlagen en overwinningen, de privéproblemen en de openbare triomfen.