Federer: Twelve Final Days
In deze film, die oorspronkelijk was bedoeld voor privégebruik, is het laatste hoofdstuk vastgelegd van de legendarische tenniscarrière van Roger Federer. Roger, zijn familie en zijn drie belangrijkste rivalen Rafael Nadal, Novak Djokovic en Andy Murray spelen hierin de hoofdrol.