Drugs, ziekte en schandalen: Als Hollywood-ster Brittany Murphy op 32-jarige leeftijd sterft, is de wereld verbluft. Velen zijn van mening dat er vals spel bij betrokken moet zijn. De vader van Brittany zoekt naar antwoorden met lugubere beschuldigingen tegen andere familieleden.