What Happened, Brittany Murphy?
Deze tweedelige documentaire is een intiem portret van het leven, de carrière en de mysterieuze dood van actrice Brittany Murphy.
Deze tweedelige documentaireserie is een diepgravend en intiem portret van het leven en de carrière en de mysterieuze omstandigheden omtrent de tragische dood van actrice en rijzende ster uit de jaren 90, Brittany Murphy.