Kate Micucci, Kristen Bell en Fabio vertellen over een ongewone ontmoeting met een dier. Met deze keer onder andere een kikkerobsessie, wilde honden en een een luiaard.
Actrices Melissa Joan Hart en Jillian Barberie en acteur Orlando Jones vertellen over een ongewone ontmoeting met een dier, met deze keer dolfijnen, beren en buldoggen.
Actrices Whitney Cummings en Lauren Lapkus en blogger Perez Hilton vertellen over een ongewone ontmoeting met een dier, met deze keer prairiewolven, stinkdieren en puppy's.
Acteur David Arquette en actrices Tricia Helfer en Tiffani Thiessen vertellen over een ongewone ontmoeting met een dier, met deze keer reuzenkonijnen en schattige quokka's.