Diners, Drive-Ins and Dives
Gastheer Guy Fieri maakt een cross-country road trip om enkele van de klassieke "greasy spoon" -restaurants van Amerika te bezoeken - diners, drive-ins en duiken - die het al tientallen jaren goed doen.