Frozen Planet
Begin aan de reis van je leven, want de veelgeprezen Natural History Unit van de BBC neemt je mee op een spectaculaire poolexpeditie naar een adembenemend landschap dat de meeste mensen nooit zullen ervaren. Deze monumentale serie is ambitieus en episch van omvang en is het ultieme portret van de grote wildernis van de Noordpool en Antarctica voordat ze voor altijd veranderen.