Hair Goddess
Christina Oliva is misschien klein van gestalte, maar de 29-jarige vrouw heeft een groot bedrijf opgebouwd. Het begon allemaal in de garage van haar ouders toen ze net 18 was. Christina bouwde een imperium voor haarextensies en is klaar om een ​​grote volgende stap te zetten: Een gloednieuwe full-service salon in het hart van Manhattan.