Unpolished
Lexi Marton is een 25-jarige saloneigenaar op Long Island, die enkele van de meest verbazingwekkende nagelkunst maakt die je ooit hebt gezien. Bij haar in de salon werken ook haar moeder, grootmoeder en haar zus die kapster is.