Flipping Out
Flipping Out is een Amerikaanse realityserie. De serie draait om vastgoedinvesteerder Jeff Lewis die in Los Angeles woont. Lewis koopt huizen op waarna hij ze met winst probeert te verkopen. Flipping Out is een onderdeel van de reeks realityseries als Blow Out en Work Out. In de Verenigde Staten worden er sinds 2007 nieuwe afleveringen uitgezonden door Bravo en herhalingen op zusterzender CNBC. In Nederland wordt de serie vanaf januari 2011 uitgezonden door RTL 5.